torsdag 21. november 2013

Eksamenstid

Jeg må si tiden flyr!
Plutselig var det over en måned siden sist jeg ga noe lyd fra meg her på bloggen! 
Og jeg må si jeg blir litt rørt når jeg endelig kommer inn her igjen, sikker på at bloggen ligger sånn passe død, og så har jeg rukket å passere 20.000 lesere mens jeg var "borte"! Jeg må bare få si tusen takk for tålmodigheten, alle mine kjære lesere! 


Dette er jo i stor grad det dagene har gått ut på, frem til fredag, da hadde jeg eksamen i anatomi. 
Jeg vet ikke enda resultatet av eksamenen, men jeg frykter at jeg må ta den om igjen i desember... 

Når jeg ikke har lest, har jeg vært i praksis i et par forskjellige bedrifter. En av dem er Actic treningssenter i Porsgrunn. Her blir jeg å finne i tiden fremover, og mest sannsynlig kommer jeg etterhvert til å kunne tilby Personlig Trener timer og kostholdsrådgivning ved dette senteret.

Det er mye spennende som skjer for meg i tiden fremover, og jeg skal prøve å få tid til å oppdatere bloggen litt innimellom også. Desverre må jeg nedprioritere litt på noen arenaer, for å ha tid til alt jeg skal. 

Til helgen blir det bloggtreff, det kan du lese om her . Det kommer til å bli helt kanon, og det blir deilig med noe helt annet enn trening og anatomi for en stakket stund! :)

Ta vare på dere selv der ute, og ha en strålende flott torsdag!

Klem
Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar