onsdag 20. november 2013

Årets happening!?

I november i fjor var jeg på mitt første bloggtreff, det fant sted i Stavanger og var arrangert av Maia, som driver bloggen Fabelaktig. Hun arrangerte også et treff i sommer, på Haugalandet, som jeg ikke fikk vært med på. Siden jeg ikke var med på sommertreffet, så tillater jeg meg å si at årets happening finner sted kommende helg. Da arrangerer nemlig Fabelaktige Maia et nytt juletreff. Denne gangen i Lillestrøm, med Fabelaktigmamma som kokk og med utrolig flotte sponsorer.

Bilde fra Fabelaktig
Hvem klarer vel å ikke glede seg, når maten ser så innbydende ut?
Jeg tror ikke jeg har smakt vietnamesisk mat før, men det ser ikke ut til at jeg kommer til å få noe dårlig første møte... 


Bilde fra Fabelaktig

Utrolig mange flotte sponsorer, og flere av dem skal holde foredrag og/eller fortelle om sine produkter. Dette gleder jeg meg veldig til, det skal bli SÅ fantastisk deilig med litt input som ikke handler om anatomi, fysiologi, ernæring eller styrketrening! 


Bilde fra Fabelaktig

I tillegg til den gode maten, og de flotte sponsorene og foredragene, har Maia lagt opp til et lite juleverksted! 
Ja, denne dama er helt rå! 
Jeg har hørt rykter om at hun har bakt 200! muffins, for at vi skal få lære oss å pynte cupcakes! 
I tillegg skal hun vise oss hvordan man lager vaniljeekstrakt, så her blir det mye flott å lære seg! 

Ikke rart man gleder seg, og gladelig holder av datoen et halvt år i forveien, når denne dama steller i stand til treff! :) 

Dersom du liker fine bilder, interiør, bloggtips, kakebaking og styling av deg selv og hjemmet, så er dette en veldig fin blogg å følge. Jeg er alltid like imponert over hva hun får til! Du finner bloggen til Maia her: http://www.fabelaktive.com/

Ha en flott onsdag folkens! 

Klem
Vibeke

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å hilse på deg i morgen.
    Nå er jeg pakket og klar, og reiser snart til flyplassen.

    Klem Pink lady

    SvarSlett