søndag 24. november 2013

Leggetid...

Etter en begivenhetsrik helg, er søndagskvelden kommet, og jeg har overhodet ikke lyst til å legge meg...
Jeg har jo bare lyst til å sitte og skrive om alle de nydelige menneskene jeg har møtt, de inspirerende foredragene jeg har hørt, de morsomme tingene jeg har lært, og alle de fantastisk fine tingene jeg har fått og kjøpt!

Jeg snakker selvfølgelig om bloggtreffet Førjulskos, som Fabelaktige Maia arrangerte for andre gang. Alle foredragsholderne hadde med seg saftige goodiebags, og jeg har enda ikke fått summa meg til å pakke de ut. Jeg er mildt sagt overveldet!


I tillegg til dette hadde flere av foredragsholderne med seg varer, som vi fikk kjøpe til spottpris!

Og til slutt, når det hele var over og det var på tide å dra hjem, var jeg så heldig at jeg fikk min godeste venninne I Vinduskarmen med meg hjem på overnatting, så jeg har hatt hele dagen med henne i dag!

Sist, men ikke minst, så stiftet jeg nytt bekjentskap med Fru Meyer. Hun følte seg freidig nok til å spørre meg om å sitte på med meg både den ene og den andre veien, og vi ble sittende sammen på treffet. Og det var jo kjempebra at hun spurte, for vi fant virkelig tonen! Og dessuten hadde hun med seg den aller beste sjokolade pavlova ever (Hun fikk skryt av selveste Manuela fra Passion4Baking)!

Inntrykkene er mange, og jeg kommer med innlegg om ihvertfall noen av foredragsholderne (forhåpentligvis alle, men jeg har en haug av skolebøker fortsatt), og om alle de fine tingene jeg har fått og kjøpt. Men nå i kveld er det natta, og en ny uke med enda flere inntrykk venter meg!


Ha en fredfull natt alle. 
Jeg setter utrolig stor pris på alle mine lesere, tusen takk for at dere gjør det mulig for meg å delta på et slikt event
(uten aktiv blogg og uten lesere på bloggen, blir det ingen invitajsoner til eventer)!

Klem
Vibeke

1 kommentar:

  1. Tusentusen takk for lørdagen! Og skyss og supertrivelig selskap! Skal prøve å skrive oppgave idag men blir nok goodiebag seeing istedet ;)

    SvarSlett