lørdag 8. juni 2013

DIY - Gjenbruk av gammel Ikea krakk

Ved hjelp av litt malingsrester, en kost og en gammel Ikea krakk fikk jeg det perfekte møbel til kroken innerst under taket ute! :)


Kan det bli feil med denne herlige friske fargen?


Da er man i gang, og med et så lite møbel så er det jo bare gøy!


Første strøk er ferdig på et blunk, bare synd at det må tørke heeelt til i morgen (siden jeg ikke hadde tid til å male på kvelden).


Og guri malla så nusselig det ble til slutt! :)

Krakken er kjøpt på Ikea for mange år siden, men jeg er ganske sikker på at de har de i salg enda. Den har vært brukt til mye forskjellig, og etter at vi flyttet inn i huset har jeg med vilje latt den bli brukt til oppussing og den har fått stå ute litt. Dette for å få den "herpa" litt, slik at jeg har fått sprekker og skavanker på den. Jeg tenkte i fjor på å male den dyp lilla, men nå er jeg glad jeg ventet og kom på å bruke denne friske fargen isteden. Fargen er fra fargepaletten til Jotun`s Lady Supreme Finish og heter Pirat.

Ha en flott lørdagskveld!

Klem
Vibeke

1 kommentar:

  1. Den var lekker nå ja, Likte fargen veldig godt!!! HA EN FIN KVELD VENNEN! !

    SvarSlett