onsdag 5. desember 2012

Feirer med et lite gavedryss

Nå er det bare drøye 300 treff igjen til Et Levende Hjem runder 10.000 treff.
Jeg har postet i overkant av 170 innlegg, fått over 220 kommentarer og har pr i dag 28 følgere!

Selvfølgelig ønsker jeg meg flere følgere, mer kommentarer og jeg vil poste flere innlegg!
For å feire at jeg snart runder 10.000 vil jeg gi bort litt av det fine jeg fikk når jeg var på bloggtreffet Førjulskos på Moi i november.

Gave nr 1


Gave nr 1 er et nett fra Miss Etoile, en "pompom" fra samme sted, ett såpestykke som lukter himmelsk og et julekort.

Gave nr 2


Gave nr 2 er et nydelig duftlys og servietter i høstfarger.

Gave nr 3


Gave nr 3 er et skjerf i høstlige farger og julesnufsepapir i tilfelle man skulle bli snufsete i julen.

Spilleregler
For å være med i trekningen må du følge denne bloggen ved å velge "Bli medlem" i menyen til høyre. I tillegg  kan du trekke lodd på følgende måte;

1. Skriv en kommentar og fortell meg hvilken gave du ønsker deg aller mest, hvilken som er nr to og hvilken som er nr tre på ønskelisten. Og hvor mange lodder du trekker - Gir 2 lodd

2. Del dette innlegget på egen blogg og/eller på facebook - Gir 3 lodd
(Du står fritt til å bruke bildene over hvis du linker tilbake til gavedrysset i egen blogg)

3. Lik Facebooksiden - Gir 1 lodd

Du trenger ikke å ha egen blogg for å være med, har du ikke blogg må du legge igjen e-post adresse i kommentarfeltet slik at jeg finner deg igjen hvis du er den heldige vinneren!

Jeg trekker tre vinnere, den første jeg trekker vil få premien hun/han har satt som førstevalg, den neste får førstevalg dersom dette ikke allerede er tatt og tredjemann får den siste premien!

Trekning 15. desember - Og håper jeg får gavene hjem til vinnerne før jul! 

Lykke til! 

Klem
Vibeke

5 kommentarer:

  1. Håper på lykke :)
    Ønsker mest nr 2,3 gå 1 om jeg er så heldig :)
    Følger deg også!

    Carpe diem.

    SvarSlett
  2. Jeg vil være med!!! *smiler*
    Ønsker gave 3 - så nummer 1 og så nummer 2 om jeg vinner! :-)
    Trekker 3 lodder og krysser fingrene! :-) Ha en finfin kveld vennen!

    SvarSlett
  3. Vil også være med :)
    Ønsker mest nummer 3, nummer 1 og nummer 2 :)

    er ikke så inne på sånne bloggegreier med lodd og slikt og vet ikke hvordan det fungerer, men liker facebooksiden din, delte dette innlegget, kommenterte her og har jaggu også blitt "medlem" ;)

    Ellers vil jeg ønske deg en fortsatt fin adventstid Vibeke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig AnnikZen! :) Det er full pott på loddsiden for deg da, man trenger ikke å være sånn kjempeinne på blogg-greiene for å delta vet du! :)

      Ha en fin adventstid du også! :)

      Klem
      Vibeke

      Slett
  4. Ha ein fin adventstid .flott med lys

    benot @online.no

    SvarSlett