søndag 9. desember 2012

En av mine skatter!

Jeg vil vise dere en av skattene mine fra jeg ung, som jeg fant under en rydderunde på loftet hos min far.


Denne nydelige kreasjonene er det min kjære mormor (som ikke er blant oss lenger) som har laget. Det er små glassperler som er sydd sammen til en kjole på dukken. Det skal også finnes en liten skål i samme farger, men den har jeg ikke funnet enda. Den ligger helt sikkert en eller annen plass i rotet som jeg ikke rakk å gå igjennom. 

Dukken og skålen ble laget til min konfirmasjon, og var en del av bordpynten i selskapet mitt. Skal love dere at det var et gledelig gjensyn når jeg fant denne! 

I dag har vi kost oss med monopol, lego technic bygging, snømåking, hekling, ribberester fra i går og straks skal vi lage riskrem og kose oss resten av kvelden! 

Ha en nydelig 2. søndag i advent! 

Klem
Vibeke



1 kommentar:

  1. Så koselig å ha minner på den måten! Heldig!
    Ha en finfin kveld! KLemmer

    SvarSlett