mandag 12. november 2012

Bursdagsfeiring!

Hipp hipp, HURRA!
Minstemannen har fylt 10 år, og må kanskje snart få et annet kallenavn enn minstemann. Siden han slett ikke er så liten lenger!


Når hjemmet skal fylles med 10 gutter, er det best å ha tingene på stell. Hagebordet måtte inn og dele jobb som langbord sammen med spisestuebordet, mor måtte ut og finne "riktige" tallerkener, og av erfaring så vet jeg at det kan være lurt med navn på glassene, så plastglass med navn på som bordkort måtte til!


Seige spillere og fotballkjærlighet var ikke det jeg ville trodd jeg skulle dekket med, men siste halvår har minsteman virkelig blitt hekta på fotball. Det ble stor suksess og de seige spillerne fikk virkelig bein å gå på!

Gutta var veldig fornøyde, men det var et par av dem som helst ville ha annen tallerken! hehehe...
(de begynner å få veldig sterke meninger noen av dem...) :)

Ellers fikk de servert pizza, brownies, sjokoladekake, porsjonsglass med gele og så klart flere kilo med godis.

Dagen før kompisfeiringen hadde vi familieselskap.
Servering av 20 gjester på noen få ettermiddagstimer gir lite tid til å tenke på at man må ta fine bilder, derfor er det heller lite å vise frem fra den dagen. (Kanskje jeg må begynne å "ansette" en fotograf til slike dager, siden jeg er så elendig på å huske de bildene selv...)


Ha en vakker ettermiddag! 

Klem
Vibeke

1 kommentar:

  1. Gratulerer med gutten i huset! :-)
    Ha en fin dag vennen! klemmer

    SvarSlett