onsdag 10. oktober 2012

Snart jul, men før det - FØRJULSKOS

Jeg skal på bloggtreff for første gang, og gleder meg noe vannvittig!



Helgen 3. - 5. november bærer det avgårde til Stavanger og Moi. Jeg får benyttet anledningen til å besøke en av mine beste kusiner, som jeg ser så alt for sjelden, og så får jeg treffe over 40 andre ivrige bloggere! GLEDE! 



Arrangøren denne gangen er Fabelaktige Maia, med bloggen Fabelaktig. Og jentene på butikken Den Franske Landsstil på Moi.


Det blir kjempemorro å møte ansiktene bak alle bloggene man leser. Og spennende å se alt hva den flittige Maia har fått til. At hun har stått på som en helt i forkant av treffet er ihvertfall sikkert, sjekk bare ut sponsorlisten hun har klart å stable sammen;

I følge Maia selv, så blir dette FABELAKTIG, og det tviler jeg ikke på!

Har du lyst til å lese mer om treffet, og kanskje sjekke om det er en plass til deg også?
Da kan du gå inn på bloggen til Maia HER og finne all informasjon du trenger!

Kanskje sees vi der? 

Klem
Vibeke

1 kommentar: