fredag 5. oktober 2012

Månedens NIB utfordring - Bad

Denne måneden vil NIB-jentene se badene våre, og selv om det ikke er så lenge siden jeg hadde innlegg om badet, så slenger jeg med et nytt.


Vi har for lite hus til at jeg kan si at jeg har drømmebadet mitt, men jeg er ganske så fornøyd med badet allikevel. Det er god romfølelse her, og ved å legge folie på vinduet isteden for å bruke gardiner, så beholdt vi lyset fra vinduet.


Litt gammelt og litt nytt har fått plass på benken på vårt nye bad. Boksen er en del av et sett fra Ikea, og koppen med tannbørstebuketten er fra Tine K.

Se flere fine bad, og kanskje du vil vise frem ditt her.

Ha en flott fredag! 

Klem
Vibeke


2 kommentarer:

  1. Ja, det var en stor samling med tannbørster! :-)
    God fredag!!!

    SvarSlett
  2. ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
    klem&smil

    SvarSlett