onsdag 5. september 2012

Dagens ordtak!

Denne koppen kunne jeg jo bare ikke gå forbi, når jeg på lørdag var innom på Lietorvet i Skien i et helt annet ærend og tilfeldigvis så den inne hos Black Design!


 If you obey all the rules you miss all the fun! Det er så sant, så sant... ;)


Selvfølgelig med en meget uskyldig og søt jente på siden...

Jeg bare digger koppen, og den skal jeg nok drikke mange liter te av denne høsten! :)

Som dere kanskje legger merke til, så dukker det opp bare flere og flere innslag av farger her i Et Levende Hjem. Det er fordi jeg prøver å finne ut hva annet enn sort og grått jeg liker... hehehe... Rosa er nydelig, men det må "snikinnføres" i et ellers ganske maskulint interiør. Det er sånn det blir når mannen har en mening, men jeg liker at han har det, for da er det vårt hjem og ikke mitt eller hans!

Kos dere, vi er kommet midtukes! 

Klem
Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar