tirsdag 7. august 2012

Sjokolade og vin...

Rødvin og mørk sjokolade hører sammen, og spesielt på mørke vinterkvelder. Og med den råtøffe nye ugla mi, og denne søte skålen jeg fikk av en av mine kjære svigerinner, blir det nok noen rødvinskvelder den kommende vinteren også! :)


Er vel bare å innse at vi har hatt nok en tragisk sommer (hva været angår), og bare å begynne å glede seg til koselige høstkvelder og kalde vinterdager...

Favorittårstiden min er sommer, for da slipper jeg å kle på meg så mye greier for en liten tur utfor døra. Men jeg liker igrunn alle årstidene. Høsten, med sine nydelige farger, vinteren med alt pakket inn i hvitt, ski og aking (og mange koselige kvelder når været holder oss innendørs...), og våren da, tiden da alt starter på nytt med knopper og fugleunger, og håp om en varmere sommer enn forrige år...

Hva er favorittårstiden din? Og hvorfor?

Nyt de siste sommerdagene... Nå er høsten like rundt hjørnet! 

Klem
Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar