mandag 20. august 2012

Sjokket har lagt seg litt...


Jeg må bare vise dere et par bilder av det vi har drevet med i helgen!


Dette er det som skjer hvis man inviterer en elektriker på besøk... Det som skulle være skifte av tapet på en vegg, ble til skifting av hele veggen. For å få skjult anlegg på det som elektrikeren skulle fikse for oss ute...


Og når vi først hadde revet en vegg, kunne vi jo like gjerne rive resten!? For da kunne vi få skjult alle lampettledninger, og så får vi downlights i vinduene... :)

Det morsomme er at vi egentlig bare skulle skifte gulv på kjøkkenet... Så ja, man kan vel si at ting har lett for å eskalere her i huset... hehe... :) Heldigvis har jeg en superdyktig snekkerkjærste som gjør hele jobben selv. Så i dag har vi faktisk nesten alle veggene kledd ferdig med nye mdf plater! Det går unna... :)

Gleder meg til ferdig resultat, med varmekabler under nytt gulv, og fine nye vegger uten en eneste lampettledning!
Bilder kommer etterhvert... :)

Ønsker dere alle en super uke, og lykke til alle dere som skal begynne på skolen, eller har barn som starter nytt skoleår i dag! Vi hadde skolestart med 5. klassing her på onsdag, så vi er godt i gang... :) 

Klem
Vibeke

Et Levende Hjem er nå også å finne på Instagram, følg meg gjerne der! :) 


Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar