søndag 5. august 2012

Nye puter...

Jeg var innom Kremmerhuset en dag i forrige uke, av helt andre grunner egentlig, men fant disse to kjempesøte putetrekkene. Jeg bare måtte la dem få bli med hjem! :)


Jeg har ikke vært så opptatt av puter tidligere, men nå kjenner jeg at både puter og farger er i ferd med å bane seg vei inn i interiøret her... :)

(Har også bestilt meg et par puter med greiner og fugler på fra HM Home, gleder meg til de kommer i posten!)

Hva synes dere om de nye putene mine?

Med dette bildet deltar jeg i månedens utfordring hos Nib, som denne gangen handler om tekstiler i interiøret. Klikk på linken for å se flere bidrag, eller hva med å hive seg med i utfordringen selv?

Her i Skien er været schizofrent i dag, men jeg håper solen skinner på dere der ute i dag!

Klem
Vibeke 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar