søndag 19. august 2012

Mer vaskerom...


Da har jeg tatt turen innom Kremmerhuset, og funnet kurver til å sette vaskemidlene i.
Ser litt mer ryddig ut på hylla nå, i forhold til når flaskene med vaskemidler bare sto på rekke og rad bortover.



Og så har snekkerkjærsten snekret inn varmtvannsberederen, og laget det til slik at vi fikk benkeplate på to vegger isteden for en! JIPPI! :)



Dette skapet var ikke lett å fange riktig farge på med digitalkameraet, gjett om jeg ønsker meg speilrefleks da!?


Skapet er egentlig i en veldig frisk, grønn/ turkis farge, selv om den ser veldig blass ut her. Er nok fordi det er helt matt. Jeg kjøpte det på kremmerhuset, og det er laget av einer, så det lukter skikkelig godt! :)

Fin plass for å sette bort litt ting og tang som ikke brukes så ofte!

Nå gjenstår bare kassehyllene jeg har ønsket meg over tørketrommelen, og jeg har vært så heldig at jeg har fått tak i noen gamle eplekasser fra eplebygda Gvarv. De passer perfekt til formålet, og er ferdig slitt, kjærsten skal bare modifisere dem litt... :)

Nå er det midt på natta her hos meg, så jeg skal se om ikke jeg finner senga mi! 

God natt folkens! 

Klem
Vibeke



1 kommentar:

  1. Fikk gavekort av min kjære i på 1200,- på kremmerhuset! Så nå kan jeg shoppe mye!! :-)
    Blir moro!!! Flott vaskerom!! :-) *liker*
    Ha en god natt! :-) klemmer

    SvarSlett