onsdag 1. august 2012

Månedens sikleliste - Juli

I juli har jeg rett og slett ikke hatt tid til å sikle så mye over noe som helst. Men det jeg har siklet etter, det har jeg fått! :)


Fant denne nydelige fontena ved en tilfeldighet på plantasjen, når vi egentlig var der en søndag for å kjøpe jord til å plante ripsbusken jeg kjøpte dagen før...



Med litt vind i seilene var det jo nærmest umulig å få fotografert den busken uten at det ble litt kornete. Dette er desverre det beste jeg klarte å få til...

Har alltid ønsket meg både fontene og ripsbusk i hagen, og nå har jeg endelig fått begge deler!
Enda så liten hage som vi har, så fikk jeg plass...

Nå blir det nok ikke  noe rips på oss i år, men jeg regner med at neste år blir det vaffler med ripsgele, og ripssaft på høsten! :)

Mangler bare rabarbra nå, så har jeg alle elementer jeg trenger i hagen! :)
(Sånn bortsett fra alle andre småting jeg må tilføye etter hvert... hihi)

Hva er favoritten i hagen din?

Nyt dagen, og ha en strålende august måned!! :)

Klem
Vibeke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar