onsdag 15. august 2012

Hope


For noen dager siden fikk jeg dette nydelige lyset i posten fra H&M Home...



Blir fint til mørke høstkvelder, eller en iskald vinterkveld. Så kan vi huske at det alltids fins et håp! :)
Potten med blomsten fant jeg på Plantasjen tidligere i sommer, potten med 30% avslag og de små plantene ligger på rundt 30 - 50 kroner. :)

(Det eneste som er litt irriterende, er at putene jeg bestilte for et par måneder siden nå var utsolgt... Så jeg får ikke de søte putene med fugel på en grein, som jeg hadde gledet meg sånn til...)

Her i huset er det første skoledag i dag, og det var en spent minstemann som syklet avgårde på mårran... Han var ikke så interessert i hva som skulle skje i timene, men han gledet seg veldig til å treffe kameratene igjen! :) 


Håper dere alle har en fin uke så langt, og at den fortsetter å være fin! 
Solen skinner på oss i Grenland ihvertfall! :) 

Klem 
Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar