lørdag 11. august 2012

Happy lørdag folkens...

Det er fortsatt det glade kaos som råder i Levende Hjemmet om dagene, men det blir helt supert når prosjektene landes etterhvert her nå... Gled dere til bilder!

Innimellom, mens kjærsten gjør de tingene han kan og jeg ikke, så styrer jeg litt med andre ting... Blant annet har jeg hatt litt tid til å hekle! :)

 Denne uka er det vaskerommet som plutselig har fått full oppmerksomhet, og jeg får det akkurat som jeg vil der inne! :D

Heklede kluter med kontrastfarget kant

I tillegg har det vist blitt bestilt et utendørs massasjebad, så den fine forlengelsen av terassen som kjærsten jobba så iherdig med her tidligere i sommer er jo bare å rive opp igjen! :)

Ja, og så blir det nytt gulv i hele stua og kjøkkenet... Dette pga en vannlekasje fra kjøleskapet, som vi oppdaget dagen etter at vi flyttet inn. Var ikke vann under hele gulvet, men for å slippe fargeforskjell tar vi hele rukla når vi først er i gang...

I kveld, og i løpet av morgendagen tenker jeg vaskerommet begynner å ligne noe jeg kan ta bilder av. Gleder meg til å vise dere hvordan det blir. Og ikke minst gleder jeg meg villt til å ta i bruk mitt nye, deilige vaskerom! :)

Nå får dere ha en nydelig lørdagskveld alle sammen! 

Klem 
Vibeke

1 kommentar: