søndag 12. august 2012

En liten sniktitt...

Alt er ikke helt i boks på vaskerommet enda, men det er nok til at jeg kan gi dere en liten smakebit på hvordan det blir! :)

Fargen på veggene er lys grå, den heter 9915 Morgendis.
Kontrastveggen er en betongaktig tapet, den er kjøpt hos Fargerike.

Ellers er mye av interiøret hentet fra Ikea. Skittentøyskurver på hjul under benken, klesstativ på vegg som kan legges sammen når det ikke er i bruk, eller justeres så det ikke bygger så mye ut i rommet hvis man tørker bare litt. Og så har du Blekkulfen da, som har fått egen krok under svevehylla over vinduet. Han skal passe på så småvasken får tørke! :)

Jeg handlet inn det jeg trengte på ikea i juni, og så ikke før i dag at Blekkulfen faktisk var en Blekkulf med øyne og alt... Men ble jo kjempeglad når jeg så at han hadde en egen sjel. Ellers kan de jo være ganske kjedelige de tørkestativene... :)

Min kjære snekkerkjæreste er ganske flink og kreativ. Han laget en hylle mellom varmtvannstanken og sentralstøvsugeren, noe som resulterte i at han fant ut at han skal kle inn hele varmvannsberederen. Det hadde vi jo ikke materialer til i dag, så det blir litt mer prosjekt før alt er helt ferdig, Men jeg er superfornøyd!

Har grubla litt på hvor jeg skulle gjøre av pottene jeg ikke bruker, så kom jeg på at jeg ihvertfall kunne bruke den ene til kluter! Dekorativt og plassbesparende på en gang! :)

Det skal opp litt mer hyller og stæsj etterhvert, men dette var ihvertfall en liten smakebit på hvordan det blir!

Hva synes dere så langt?

Jeg stikker og fikser litt mer inne på vaskerommet, før det blir tv-kos resten av søndagskvelden... 
Kos dere alle! 

Klem
Vibeke

2 kommentarer:

  1. Så flott!!! Jeg og vil ha sånn!!! Hehe.. :-)
    Ha en fin søndag vennen!! HILSE GJENGEN!

    SvarSlett
  2. Så kult det var blitt :) LIKER!

    Det blir morgendis i stuen vår etterhvert, så det var litt gøy og se det hos deg :)

    Fabelaktig ukesstart til deg! Jeg begynner uka med jobbfri til og med tirsdag, så her skal det nyyytes :)
    - Maia

    SvarSlett