mandag 23. juli 2012

Ferietid


De siste par ukene har vi vært på roadtrip oppover i landet.
Vi kjørte via Sverige, og endte opp i Meløy som er hjemkommunen min. Når man nærmer seg Meløy kan man velge å kjøre over et fjell, forbi Misvær. Her er dette et helt vanlig syn;


Ferietid betyr at man skal ta det med ro.
Kjører man over dette fjellet MÅ man ta det med ro, det gjør ihvertfall sauen!

Dette bildet er mitt bidrag til Mandagstema på bloggen Alt Som Er Vakkert.

Jeg beklager at bloggen ikke har blitt oppdatert i det siste, men jeg har vært på ferie. Og nå har jeg feriegjester hjemme, så da er det ikke all verdens med tid til blogging! Men fortere enn vi ønsker kommer høsten, og da er det god tid til inneaktiviteter som bilderedigering og bloggskriving!

Ønsker alle dere, mine kjære lesere, en fortsatt fin sommer!

Klem
Vibeke

4 kommentarer:

  1. Kult bilde!! Jeg koser meg jeg her hos deg!! :-)
    klemmer..

    SvarSlett
  2. Kul!! Dom har tydligen bestämt sig för att semestervila på vägen:)

    SvarSlett
  3. Sånn er det her også. :-D De ligger over alt, så man MÅ bare passe på. :-) Flott bidrag til himmelsk!

    SvarSlett
  4. Ja, de sauene vet å ta livet med ro. Lar seg ikke stresse av noe. Mamma er forresten fra Meløy. Mitt sommerferie-paradis er på Ørnes.

    SvarSlett