mandag 4. juni 2012

Uteplassen vår...

Juniutfordringen fra Nib-jentene handler om uteplassen.
Jeg har veldig lyst å hive meg med i utfordringen, selv om plassen utenfor vårt nye slott er nesten like kaotisk som innendørs for tiden...


Mitt bidrag denne gangen baserer seg derfor på at det enkle er ofte det beste, og så viser jeg dere plassen vår på fremsiden av huset.

Bildet er tatt dagen etter at vi overtok huset, og jeg har derfor ikke rukket å gjøre noe med den "vakre" slangeholderen i bakgrunnen, men dette er en av de mange tingene som ordner seg etterhvert! :)

Ha en flott kveld, så blogges vi igjen om ikke så lenge! :)

Klem
Vibeke

1 kommentar:

  1. Åå, herlig rosafarge! :)
    Ha en flott kveld og takk for hyggelig hilsen inne hos meg tidligere :)
    Janne Merethe

    SvarSlett