onsdag 13. juni 2012

Time goes by...

Det kommer ikke så veldig mange oppdateringer fra meg for tiden. Jeg er på rehabilitering, og har derfor litt annet å tenke på i disse dager! :)

Men jeg har ikke glemt bloggen, eller mine kjære lesere. Så jeg tar bilder når jeg er hjemme, og kommer med dem litt etterhvert!

EN ting som ihvertfall er sikkert, er at i Et Levende Hjem trenger man ikke lure på hva klokka er!


Fant denne herligheten på Kremmerhuset, og både jeg og kjærsten forelsket oss i den!
Egentlig var jeg på utkikk etter en klokke å ha mellom kjøkkenet og spisestua, men endret mening når vi fant denne.

Tusen takk for alle kommentarer, jeg setter kjempestor pris på alle og enhver av dere som følger med meg og kommenterer innleggene mine!

Ha en flottflott uke!

Klem
Vibeke

3 kommentarer:

  1. Så kul den var!!! :-)
    Håper det går bra med deg og at du koser deg vennen! klemmer..

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Prøvde å sende deg en mail, men ser ikke hva email adr din er:)! Jeg bare lurer på hvor du har kjøpt denne fantastiske klokken!!??

    Mvh
    Cathrine M L


    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :)

      Klokken er kjøpt på Kremmerhuset.

      Ha en fin helg!

      Klem
      Vibeke

      Slett