mandag 4. juni 2012

Spisestua vår!

Jeg henger litt etter med bloggingen for tiden, men det er så utrolig mye som skal på plass når man flytter inn i nytt hus, så tiden strekker rett og slett ikke til! Jeg beklager dette, men nå kommer det ihvertfall litt påfyll fra meg her!

Her om dagen hadde jeg det så ryddig at jeg måtte skynde meg å knipse litt bilder fra spisestuen! hehe...


Her hadde jeg riktignok ikke fått opp gardiner enda, men speil og lamper har min kjære kjærsten fått opp! Alle esker og sekker med ting og tang som ikke er pakket ut enda, er selvfølgelig blitt beleilig skjøvet til side så bloggeren i huset kan få tatt litt bilder til innlegg... ;)

Ha en flott mandag!

Klem
Vibeke



1 kommentar:

  1. Fint!! Gleder meg til å spise god mat ved det bordet! Og spille brettspill ikke minst! :-)
    Ha en fin dag vennen! klemmer

    SvarSlett