onsdag 27. juni 2012

Soverom, endelig....


Når jeg var hjemme nå sist helg, så fikk vi endelig gjort soverommet vårt sånn høvelig ferdig.
Jeg hadde vært på Ikea og kjøpt nattbord, og vi fikk rydda og ordna litt! :)


I går var jeg innom et senter i Åmot, og i en blomsterbutikk der fant jeg et nydelig skilt hvor det står; Always kiss me goodnight. Det tenker jeg blir fint under speilet, mellom nattbordene... Får se om ikke jeg får knipset bilde når det har kommet opp på veggen! ;) Har lett litt etter veggord med den setningen, men synes det er så vanskelig å handle sånt på nett, og ikke få sett størrelsen og sånt skikkelig. Så da ble det skilt, siden jeg kom over det.


Disse knaggene har jeg hatt i mange år, og jeg husker ikke helt hvor jeg kjøpte dem.
Men nå har de fått sin plass, så jeg kan henge morgenkåpe og diverse fra meg ved garderobeskapet! :)

Nå er det bare noen dager igjen av oppholdet mitt her på Vikersund, og selv om jeg har hatt det fint her, så gleder jeg meg til å komme hjem... Det vil si, jeg blir jo knapt hjemme en uke, før det er ferie, og etter det skal jeg ta imot et par feriegjester eller 5!
Så egentlig gleder jeg meg til høsten, når jeg får tid til å finne roen i nyhuset! :)
(Gleder meg veldig til ferie og feriegjester også!!)

Nå er det natt for meg, så egentlig får jeg vel ønske dere en god onsdag! :)

Klem
Vibeke


2 kommentarer:

  1. Gleder meg stort til å komme på besøk!!! Ser så koselig og flott ut!!! :-) JiiippppiI!

    SvarSlett
  2. Gleder oss stort til å ta i mot dere!! :D

    SvarSlett