tirsdag 5. juni 2012

Så var det gardinene da...

... De var jo såklart alt for lange, så de måtte justeres litt på høyden!
I mangel på symaskin, tipset damen i butikken meg om at jeg bare kunne stryke inn en limkant nederst på gardinen i ønsket lengde. Det var en enkel og genial løsning, så da ble det stryking på meg!


Her har de to første lengdene kommet på plass...

Strykebrettet er kjøpt på Ikea for under hundrelappen, og jeg er superfornøyd med det. Jeg kan sette det på bordet, og det får perfekt arbeidshøyde for meg. Når vaskerommet blir ferdig, blir det plass til det på benken der, og når jeg ikke bruker det henger jeg det på en knagg bak vaskeromsdøren og borte er det! :)



Stua og kjøkkenet får disse liftgardinene!
Her henger de helt ned, fordi krokene ikke er montert helt på plass enda. Det kom dagen etterpå, jeg måtte bare få opp en for å se hvordan den ble! :)

I morgen får dere se hvordan det ble når alle gardinene var kommet på plass! :)


Nå er jeg installert på rommet mitt, med eget bad og egen veranda, på Vikersund Kurbad. Her blir jeg i 4 uker, med unntak av helgene, da skal jeg hjem! Her skal jeg trene og rehabilitere meg, så jeg blir enda mer levende når jeg kommer hjem!! ;-) Det er veldig fine omgivelser her, så det kommer nok et bilde eller to underveis...



1 kommentar: