mandag 18. juni 2012

Mens jeg er borte...

Skjer det ting hjemme... :)

Den utrolig flinke mannen i huset har bygget tak over terassen, etter ønske fra meg!
(Når jeg tipset ham om å dra taket videre bakover, slik at han også fikk carport til arbeidsbilen, ble det ihvertfall fart på sakene... :) )


Så nå mangler det bare kledning på innsiden av taket, men det er tett, så jeg kunne sette de nye utemøblene der! Glede!

Jeg elsker å sitte ute, spesielt når været er som på østlandet nå... Skiftende mellom sol, regn og sol igjen med bare 10 minutters mellomrom... Da digger jeg å sitte under taket og kose meg!

Jeg vil bare minne om at jeg har en giveaway gående.
Når vi kommer opp i 30 likes på Facebook blir det trukket en vinner, og nå mangler vi bare 10 så er vi der! Du kommer til giveawayen her.
Jeg trekker blandt alle som liker FB siden, og de som har vært inne og lagt igjen kommentar får de ekstra loddene de har trukket! Du kommer direkte til siden på Facebook ved å klikke på fanen øverst i bloggen... :)

Ha en nydelig uke folkens!

1 kommentar:

  1. Gleder oss til å kose oss der i sommer!!! :-)
    klemmer

    SvarSlett