tirsdag 5. juni 2012

Lamper...

I mars engang, leeenge før vi tok over nøklene til vårt nye slott, var vi ute og kjøpte lamper!
Lampehuset hadde 70% på hele butikken for BBL medlemmer, og vi måtte jo slå til på det...
Så vi satt med bildene i salgsoppgaven, og bilder av lamper på nett, og valgte ut hvilke lamper vi ville ha! Risikosport, synes jeg, men jeg må innrømme at jeg synes vi traff bra! :)


Disse to henger over spisestuebordet.


To slike henger i sofadelen av stuen.



Og denne står sammen med pus fra Gran Canaria på skapet mellom spisestuen og salongen! :)



I dag stikker jeg avgårde på et 4 ukers rehabiliteringsopplegg i Vikersund. Med meg i baggasjen har jeg pc, kamera og en del bilder jeg har tatt her hjemme som jeg ikke har rukket å lage innlegg om. Så jeg håper på noen rolige kvelder, så jeg kan holde bloggen litt oppdatert mens jeg er avgårde. Kommer hjem i helgene, så da får jeg tatt litt bilder etterhvert som kjærsten får gjort litt mens jeg er borte! :)


Fin tirsdag ønskes dere alle!!



1 kommentar:

  1. God tur og lykke til vennen min!! Håper dette blir bra for deg!!! :-) Gleder meg til mere oppdateringer fra deg! :-) Mange gode klemmer din vei!

    SvarSlett