søndag 27. mai 2012

Sol og late dager!

Er vel ingen som ikke har fått med seg at vi har hatt knallvær på Østlandet i helgen.
Eller hele uka som har vært egentlig...

Det har jo resultert i at flytteprosessen går litt tregere enn planlagt, for vi må jo nyte været også! :)

Kjæresten har vært borte hele helgen, så jeg og minstemann har kosa oss med lange morgener og late dager i solen. I dag har minstemannen hatt besøk av noen venner, de har bada i boblebadet og dusja i vannsprederen. Hagen har med andre ord vært fylt med frydefylle barneskrik og mye latter! :)


Lyktene mine har fått plass rett ved verandadøren, så de er enkle å flytte ut eller inn alt etter behov.
Jeg kjøpte meg disse nydelige lyktene for bursdagspenger jeg fikk av en god venninne til 30års dagen min. Er veldig glad i dem, og når ting faller på plass her så skal de få seg en skrubb og noen nye hvite lys! :)


Terassen er fortsatt preget av kaos, dette skyldes egentilg mest at garasjen er full av ting og tang så vi har ikke plass til sykler og diverse der enda... Men planene er klare, og jeg kommer tilbake med nye bilder når det ser litt mer presentabelt ut! :)

Ha en nydelig ekstra dag helg!

Klem
Vibeke

1 kommentar: