søndag 13. mai 2012

8... Og teller fortsatt ned... :)

Nå er det bare en drøy uke igjen, så blir det pakking, flytting, vasking og ikke minst utpakking igjen i nytt hus!

Foto byVibeke

Vi har nye lamper som skal opp, cafesett til trappa og så gleder jeg meg til å se hva jeg kan få til på vaskerommet! Jeg har alltid ønsket meg innredet, ryddig og fint vaskerom. Og nå skal jeg endelig prøve meg på å få det til... Siden kjærsten ikke kan skjønne hvorfor det kan være viktig å ha det fint på vaskerommet, så blir det bare et lite budsjett som blir satt av til dette, men det skal gå! Rommet er ikke stort, og de har mye praktisk og fint på Ikea... ;)

Blanding mellom sol og overskyet her, men vi satser på grilling sammen med gode venner og familie i løpet av dagen!

Hva er din "perfekte" søndag?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar