onsdag 25. april 2012

Nytt på kjøkkenbenken

På Kremmerhuset i går kom jeg over akkurat det jeg trengte for å sette i verk litt inspirasjon jeg så på et interiørbilde for noen uker siden.

På kjøkkenbenken hadde jeg fra før av noen flasker med olje, og salt og pepperkvern.
Jeg hadde lyst å spice det litt opp, og sette det hele sammen.



Så jeg kjøpte et fat med speil i bunnen og en hvit uglefigur på Kremmerhuset.
Etterpå var jeg innom Jernia, for å kjøpe pastafarge til pikekyssene, og der kom jeg over den søteste lille klokka. Knall grønn, og pitteliten! Og så kostet den bare 45,- I love it!

Med andre ord; Det trenger ikke å koste skjorta å krydre kjøkkenbenken litt! :)


2 kommentarer:

  1. Fint! Jeg likte den grønne klokka! :-)

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant! Jeg ble helt forelska i den! Sniker seg inn en og annen fargeklatt her nå... :)

    SvarSlett