onsdag 11. april 2012

I love dots!


Har gjenoppdaget gleden ved å sitte og leke med bilder!



Dere som har fulgt med meg en stund drar sikkert kjensel på dette bildet. Det er fra romjulen, men bildet har fått seg en runde med redigering i dag.

Jeg liker gamle ting, ting med sjel. Men denne koppen er faktisk sprell ny på dette bildet. Jeg fikk den, sammen med en make og en pose med te, i bursdagspresang av en av mine kjære svigerinner.

Med dette bildet er jeg med på utfordringen til Alt som er Vakkert.
Mandagsutfordringen hennes denne uken er prikker, og selv om vi allerede er kommet til onsdag så hiver jeg meg med! :)

Hvordan ser dine favorittprikker ut? Vis frem dine egne, eller bare nyt andre sine prikker her!

Ha en nydelig onsdag!

2 kommentarer:

  1. Jeg også liker dotter.. har sett et grønt service med hvite dotter på.. :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har sett polkadotter på veldig mye den siste tiden, men skapene mine er veldig fulle, så jeg prøver å begrense meg... Blir bedre til sommeren, med litt større kjøkken! :)

      Slett