søndag 15. april 2012

Det nærmer seg slutten...

.... på vår periode som blokkboere!

Her om dagen hadde jeg visning på leiligheten min, og jeg må si; Det er sjelden det ser så bra ut hjemme som når man skal selge boligen sin!


Spisestuen ferdig pyntet...

Absolutt alle unødvendige ting og tang blir fjernet, og det stæsjes og pyntes som aldri før. Alt skal være "perfekt"! Jeg må jo innrømme at det er deilig, åpent friskt og fint. Men allikevel så hadde jeg nok ikke klart å leve med det slik til enhver tid. Spisestuebordet er stadig i bruk til minstemann sine lekser, mammas blogging, brettspill og andre hverdagssysler, så det er nærmest umulig å la det ligge fin, hvit duk på hele tiden.

Mat er også pynt...


Men når fremmede skal inn og se om de vil kjøpe boligen vår, så må jo alt vises fra sin beste side, så dagen før visning ble plutselig ingenting lov hjemme. Sitt pent, ikke gris, ikke rot! Hehe... Tror det blir godt for alle når vi kommer oss på plass i nytt hus, og livet kan gå som normalt igjen!

For å skape litt liv og få inn litt farger, valgte jeg å pynte med friske blomster og spiselige elementer. Minstemann syntes jeg var litt rar som pyntet med mat. Han kunne forstå at han ikke fikk røre Twisten på en helt vanlig torsdag, men at eplene, agurken og gulrøttene også måtte bli liggende var ikke like logisk for ham. På toppen av etasjefatet ligger det nøtteblanding. Så pynten er sunn, og kan fint spises nå som visningen er ferdig! :)



1 kommentar:

  1. Nam..tror jeg må skaffe meg et slikt etasjefat.. Ha en fin dag! Klemmer

    SvarSlett