tirsdag 20. mars 2012

Home and Cottage


På lørdag var jeg ute på en "siste liten" shoppingrunde, for å få stylet leiligheten for foto.
Jeg skulle blandt annet ha ett eller annet for å freshe opp senga til minstemann.

Etter å ha streifet innom diverse butikker, gikk jeg innom Home and Cottage i Porsgrunn. Der traff jeg på ei dame som, i løpet av noen kjappe spørsmål, helt tok poenget med hva jeg var ute etter.
Hun gav meg råd og tips, og isteden for å "overselge", så solgte hun meg ting som vi kommer til å ha i bruk etter at leiligheten er solgt også.

Jeg vil derfor benytte bloggen min til å gi litt skryt til damene på Home and Cottage.


Selv med masse folk i butikken, en travel lørdags formiddag, gir dere tiden som trengs slik at kunden går fornøyd hjem. Jeg kommer helt garantert til å gå tilbake dit når jeg skal innrede mitt nye hjem om få måneder, og for meg var turen innom Home and Cottage på lørdag den perfekte opplevelse av god service!

Dere er fantastiske!

Home and Cottage har egne hjemmesider hvor du kan finne din nærmeste butikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar