tirsdag 6. mars 2012

Grønt er skjønt!


Da er siste brikke i oppdrag "brikker til NordNorge" ferdig for denne gang.

Jeg har jo lovet å komme med bilder når siste sett med bordbrikker og kurv er ferdig og levert til mottaker. Det siste settet ble i en frisk grønnfarge, med hvit kant. Nytt på dette settet er at jeg har laget en blomst i knallrosa, som jeg har festet på kurven med en sikkerhetsnål. På denne måten kan man velge om man vil ha blomsten på eller ikke.


Kurv med blomst.



Kurv uten blomst.

Kurv med blomst og brikker.

Hun som skulle ha dette, valgte ikke fargene selv, så det var en overraskelse, men hun ble veldig fornøyd! :)

Kom gjerne med meninger i kommentarfeltet!

Nå er det litt forskjellig småprosjekter til meg selv som står for tur, blandt annet en pute og en duk, og så har jeg flere puter og ihvertfall en puff jeg har lyst til å prøve meg på!

Ha en flott dag!

2 kommentarer:

  1. Settet var helt nydelig, flinke jenta vårres:-)
    Mottakeren ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra at du likte det! :)Jeg var veldig spent... :)

      Slett