torsdag 5. januar 2012

Takk til juletreet!

Da var vi kommet noen dager ut i det ferske året 2012, og jeg håper at det blir et godt år for oss alle!

For min egen del så håper jeg året byr på nye utfordinger på jobben, og at kanskje drømmehuset dukker opp på salgsplakaten. Vi bor for tiden i en leilighet, men etter at jeg fikk meg kjæreste på årets andre dag i fjor så har behovet for større plass stadig vært et tema.

Temaet dukket også opp for et par måneder siden, når det nærmet seg jul...
Da ble det nesten slik at vi måtte velge mellom tv eller juletre!

Heldigvis så klarte vi å finne et juletre som ikke bredte for mye om seg, så vi fikk lura det til med både Tre Nøtter Til Askepott, og pakker under juletreet på julaften. Dette til stor glede for både store og små!

Men, når stua blir så stappe full, så sier det seg nesten selv at det juletreet fikk en kort karriere her hos oss.
Og når man bor i andre etasje, med glassveranda, og juletreet flasser mer enn man trodde var mulig, ja da var vi glade for at vi har vedfyring!



Dette er da årets juletre... Etter at det har blitt klippet litt av min kjære...
Det var bare å klippe av grein for grein å få det rett i ovnen!

Så jeg takker derfor juletreet for at det gledet oss i julen, og for at det varmet oss etterpå!

Jeg ønsker også velkommen tilbake til Elefantfoten.
Det er "treet" som måtte vike plass når juletreet skulle kaste glans over julen. Elefantfoten ble henvist til en plass på kjøkkenet, men ser ikke ut til å ha tatt skade av det. Heller tvert i mot! Synes liksom den har kommet med noen ekstra skudd i toppen, og det er jo litt tidligere enn vanlig, da den vanligvis henger litt med hue hele vinteren igjennom...



Dette er da Elefantfoten. Han står der, tilbake på sin pidestall, struttende av friske skudd.
Et nytt år, en ny vår, full av muligheter og utfordringer ligger foran oss.

Godt nytt år folkens, og igjen, takk til juletreet!!

Legg igjen spor etter deg ved å kommentere bloggen min.
Og trykk på hjertet i menyen til høyre, dersom du liker bloggen! :)
(Man kan like meg en gang pr dag... ;) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar