tirsdag 24. januar 2012

Oppdrag "Kurv med glassbrikker"...

Etter forrige innlegg om glassbrikker med kurv, fikk jeg veldig bra respons.
Bare noen timer etter at innlegget var publisert, hadde jeg 4 stykker som ville ha hver sitt sett!

Kjempemorro!

Jeg er nå ferdig med første settet som ble i lilla og hvit.


Den søte blomsten fikk jeg av min kjære søster når hun var på besøk her i helgen... :)


Med brikkene...
De neste to skal lages i grått og hvitt, og beige og brunt.
Bilder kommer etterhvert som jeg får dem ferdige! :)

Det fjerde settet er hemmelig frem til hun som skal ha det har fått det, for hun ville bli overrasket når det gjaldt farger!
Så der kommer bildene når settet er levert... :)
Stikkord er at denne dama er glad i farger, så det blir litt mer spenstig enn grått og brunt!
Jeg er veldig spent selv på hvordan det blir med fargene jeg har valgt.
Og ikke minst hvordan mottakelsen blir!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar