torsdag 31. mars 2011

Top Gear Live Show

Var på Top Gear Show i Oslo på søndag, FANTASTISK!

Når man får 4 biler til å se ut om at de danser balett, eller man har fotballkamp med biler, da synes til og med jeg at bil er gøy!

Vertene kom med mange morsomme historier fra reisene de har hatt i forbindelse med inspilling av neste sesong. Jeg har alltid likt å se på Top Gear på tv, nettopp på grunn av alle sprellene de finner på. De får bil til å bli morsomt, selv for en som ikke kan en døyt om biler!



Denne møtte oss i inngangen.

I løpet av showet fikk vi blandt annet se 4 motorsykler kjøre rundt i en kule, The Stig`s private bilsamling, The Stig som tok en loop i en slags liten bil, fotballkamp med biler, imponerende synkronkjøring og vi fikk være med i et bilrace.


Bilen The Stig tok loopen med...
Jeg synes de tre gutta var enda mer morsome live, enn de er på tv. De er jo faktisk så gale som det virker som!!

Fantastisk morsomme verter, masse pyroeffekter og knalltøff musikk gjorde dette til et show det var verdt å stå opp tidlig på en søndag for å få med seg!


Det ble etterlyst bilder på bloggen. Siden jeg ikke hadde med meg kamera, og satt litt for høyt opp til å klare å få bra bilder med mobilen, så har jeg googlet, og stjålet litt bilder på nett!

1 kommentar: